Udruženje vlasnika lokala TPC „Kalča“ – Niš nikada i ničim nije preuzela obavezu da obezbedi da u istom danu svako otvori lokal radi očitavanja vodomera niti to može. Svi dosdašnji pokušaji da se nateraju vlasnici-korisnici lokala da slikaju vodomer i da stanje dostave NAISSUSU su bili bezuspešni. Rezultat toga je pojava gubitka određene količine vode i rastur koji se fakturiše redovnim platišama sa ugrađenim kontrolnim vodomerima.
Obzirom da su se u pojedinim lokalima koji nisu u funkciji (a kojih ima popriličan broj) javile havarije na vodovodnoj instalaciji, smatramo da je jedino ispravno rešenje da se gubitak određene količine vode – rastur, ne raspodeljuje lokalima sa očitanim stanjem na kontrolnim vodomerima, nego naprotiv, treba raspodeliti na lokale gde nije moguće očitavanje stanja, prema površini lokala ili po vodomeru.
JKP NAISSUS-u je poslat dopis u vezi rešavanja ovog problema i preporuka vlasnicima lokala kojima je stigao račun za vodu sa zaduženjem većim nego što je očitano stanje je da se prijavi reklamacija JKP NAISSUS.
сеп 18
PROBLEM SA IZNOSIMA ZA PLAĆANJE NA RAČUNIMA ZA VODU
Stalna veza (link) ka ovom članku: http://kalca.na.rs/?p=4485