Poštovani korisnici,
zbog čestih pritužbi vlasnika lokala da ne dobijaju račune za potrošnju električne energije, održali smo sastanak sa predstavnicima EPS-a. Dobili smo informaciju da trenutno raspolažu bazom podataka u kojima nema adresa dostave i da zbog toga ne stižu računi. Dogovoreno je da svako ko u T.P.C. “Kalča” ima pomenuti problem pošalje e-mail sa podacima kako bi na dalje nesmetano stizali računi.
Potrebno je da na kopiji nekog računa koji dobijete u distribuciji, proverite adresu dostave, ukoliko je nepotpuna (samo Obrenovićeva 46 bez jasne oznake lokala) pošaljete email na adresu ana.milovanovic2@eps.rs u kome će te navesti:
- ED broj
- Šifra mernog mesta
- Ime Vlasnika
- Adresa dostave (ulica, broj, lamela, sprat i broj lokala)
- Telefon
- Slika računa
S’poštovanjem
Marko Milošević