PROBLEM DOSTAVE RAČUNA ZA EL. ENERGIJU

Poštovani korisnici,

zbog čestih pritužbi vlasnika lokala da ne dobijaju račune za potrošnju električne energije, održali smo sastanak sa predstavnicima EPS-a. Dobili smo informaciju da trenutno raspolažu bazom podataka u kojima nema adresa dostave i da zbog toga ne stižu računi. Dogovoreno je da svako ko u T.P.C. “Kalča” ima pomenuti problem pošalje e-mail sa podacima kako bi na dalje nesmetano stizali računi.

    Potrebno je da na kopiji nekog računa koji dobijete u distribuciji, proverite adresu dostave, ukoliko je nepotpuna (samo Obrenovićeva 46 bez jasne oznake lokala) pošaljete email na adresu ana.milovanovic2@eps.rs u kome će te navesti:

  1. ED broj
  2. Šifra mernog mesta
  3. Ime Vlasnika
  4. Adresa dostave (ulica, broj, lamela, sprat i broj lokala)
  5. Telefon
  6. Email
  7. Slika računa

                                                                                   S’poštovanjem

                                                                                   Marko Milošević

Stalna veza (link) ka ovom članku: http://kalca.na.rs/?p=3069